Hoe retourneer of ruil ik een product?
Binnen 14 dagen is het geen probleem om uw bestelling te retourneren of te ruilen.
Doorloop hiervoor onderstaande stappen:
1. Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. (Mocht u het artikel te willen ruilen is het van belang dat u vermeld voor welk artikel u deze had willen ruilen).
2. Verpak het product goed. Vaak gaat dit prima in de verpakking waarin het product ook is geleverd. Vergeet hierbij niet het retourformulier toe te voegen!
3. Verstuur het product naar onderstaand adres:
Retouradres:
Happy on Web B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren en Garantie
Ruysdaelbaan 3a
5642 JJ Eindhoven
Nederland
4. Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd. Nadat uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging via de mail. Doorgaans is dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw retour!
Mijn bestelde product werkt niet goed, wat moet ik doen?
Ondanks de kwaliteit van onze producten en de zorgvuldigheid van onze leveranciers kan het voorkomen dat een product niet voldoet aan uw verwachtingen, neem dan contact met ons op.
Heb ik 14 dagen bedenktijd?
Alle producten die u bij ons koopt kunt u binnen veertien dagen na het moment van afleveren ruilen of retour sturen. Het is dan essentieel dat u het product compleet en
onbeschadigd retourneert. Het product dient in de oorspronkelijke verpakking retour
gestuurd te worden (voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is). De retourkosten (- afhankelijk
van gewicht - tussen de €1,82 en €,40) zijn voor uw eigen rekening. Producten die
beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking. Op de
dag dat u het product ontvangt start de veertien dagen bedenktermijn.
Wanneer u het aankoopbedrag gecrediteerd wenst dan zal dit zo snel mogelijk maar altijd binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour naar u zijn teruggestort.
Mag ik mijn product altijd terug sturen?
Omdat wij niet kunnen controleren of batterijen correct gemonteerd of geïnstalleerd zijn, of
dat er tijdens de montage een defect is ontstaan (aan tablet of batterij), komen batterijen die
reeds gemonteerd zijn geweest niet in aanmerking voor restitutie.
Mocht u twijfelen of uw product retour gestuurd mag worden, neem dan contact met ons op.
Hoe lang heb ik garantie op het product?
Wij hanteren een garantie van zes maanden. Mocht u daarna toch ontevreden zijn, neem dan contact met ons op.
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en zullen ongetwijfeld een gepaste oplossing vinden.
Waar vind ik mijn bestelnummer?
Per email krijgt u bericht waarin uw bestelnummer wordt vermeld. U kunt uw bestelnummer later ook terugvinden op de pakbon en factuur, rechts boven.
Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?
Koptelefoons en oortjes kunnen vanwege gezondheidsbescherming en hygiëne niet worden teruggenomen.